لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ندود: با یکی از بهترین تیم های دوم مرحله گروهی روبرو شدیم

ندود: با یکی از بهترین تیم های دوم مرحله گروهی روبرو شدیم

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند، یوونتوس نیز در این قرعه با اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد، مصافی که می تواند دشواری های خاص خود را داشته باشد.

 

پاول ندود در نخستین اظهار نظر در خصوص این قرعه گفت:

 

همان طور که مستر الگری می گوید، مهم این است که به این مرحله راه یابی، تفاوت زیادی نمی کند که اول و یا دوم باشی، امروز در این قرعه یکی از سخت ترین تیم های رده دوم مرحله گروهی را در قرعه داشتیم، اما مشکلی نیست. به رقابت فینال خیلی مانده، در این مرحله باید شانس در قرعه کشی داشت اما زیاد خوش شانس نبودیم، یکی از قدرتمندترین تیم ها را در این مرحله خواهیم داشت اما ما کار خود را خواهیم کرد.

 

اتلتیکومادرید

 

اتلتیکو تیم قدرتمند و خوبی ست، بازی برابر این تیم دشوار خواهد بود، تیمی که متعادل و به شیوه خود بازی می کند و همیشه شایستگی خود را نشان داده، دفاع بسیار قدرتمندی دارد و بازی خاص خود را دارند و از فیزیکی بازی می کنند، مطمئنا بازی اسانی نخواهد بود زمانی که تیمی بسیار سخت دفاع می کند و در عین حال بازی فیزیکی و متعادلی دارد که برای رقیب اسان نیست.

 

رونالدو

 

رونالدو بازیکن و مرد لیگ قهرمانان است، او همیشه شایستگی خود را در این رقابت ها نشان داده، گل های زیادی نیز به ثمررسانده اما ما تنها ا او در میدان رقابت نمی کنیم، ما یک تیم قدرتمند هستیم و باید از این مرحله عبور کنیم.

 

شکست در دو بازی

 

برای ما هیچ شکستی خوشایند نیست، هر چند که توانستیم به عنوان تیم نخست به این مرحله راه یابیم، انتقادی نیست و فکر می کنم که می توانیم بهتر نیز باشیم، این تیم و این مربی توانایی های زیادی دارند، به اهداف خود اضافه می کنیم و برای هر تیم قدرتمندی نیز شکست وجود دارد.

 

ماروتا

 

هیچ بحث و جدالی نیست و وجود نداشته، یووه پیش از ماروتا وجود داشته و حالا و بعد ها نیز وجود خواهد داشت. همان طور که پیش از ندود نیز بوده و بعد از ندود نیز خواهد بود. هیچ جدالی نیست. دو تیپ هستند، مدیران و دیگری حرفه ای ها، یک بخش که می توانند در هر تیمی باشند و به هر تیمی وارد شوند و دیگر تیپ، گروهی به تمام تیم ها نمی روند، من به شخصه فکر می کنم که صحیح نیست که به همه تیم ها رفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: